Jak změřit?
Recenze našich zákazníků
Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda
Náramky jsou velmi hezké a kvalitní, dárkově zabalené. Udělají radost. Doručení je rychlé. Doporučuji! 25. 11. 2020, Rostislav Dobeš
Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda
Náramky jsou krásné, perfektně sedí podle zvolené míry. Dodání rychlé, již jsem doporučila kolegyním. :-) 25. 11. 2020, Martina Kolářová
Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda
Vše proběhlo rychle a hladce. Komunikace byla bez problémů. Velmi ochotně nám byl přidán komponent na náramek. Náramky jsou ještě úžasnější než na obrázku. Určitě doporučuji. 25. 11. 2020, Martina Dundová
Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda
Sortiment nabízených výrobků bohatý a vkusný, cena přijatelná, komunikace, doručení a předání zboží rychlé a spolehlivé. Doporučuji vřele všem kdo hledají kvalitu, krásu a vyjímečnost. Marková 13. 11. 2020, Marie Marková
Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda
Rychlé, více než vstřícné jednání! Moc děkuju! 1. 11. 2020, Petra Brandejsová
Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda
Rychlá reakce, komunikativnost, krásně stylově zabalené, parádní dárek. Maximální spokojenost! 5. 10. 2020, Jiří Neumann
Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda Hvězda
Dodaný náramek splnil očekávání. Je vyroben i zabalen velmi pěkně a vkusně. Komunikace s prodejcem rychlá, příjemná. Doporučuji všem. 10. 9. 2020, Věra Rylichová
Zobrazit všechny recenze »

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 500,00 Kč
U nás skladem

Vše o nákupu » Reklamace zboží

Reklamace zboží

Zboží poškozené při přepravě - jak postupovat

  • Neprodleně nás informujte o vzniklé situaci prostřednictvím emailu info@estemia.cz
  • Vyfoťte zásilku i zboží v této zásilce tak, aby bylo jasné, k jakému poškození při přepravě došlo.
  • Fotografie zašlete spolu s vyplněným reklamačním listem na výše uvedený e-mail.
  • Reklamaci vyřídíme v nejkratší možné lhůtě a zašleme vám nové zboží.
  • Po společné domluvě zboží s vyplněným reklamačním listem zašlete na adresu: Michaela Stehlíková, Pod Zámečkem 284, 500 06 Hradec Králové.
  • Zásilku je nutné zabalit tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
  • Doporučujeme odeslání jako “doporučená zásilka”. Zboží zaslané zpět na dobírku nebude přijato.
  • V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu: info@estemia.cz nebo telefonu: 775 058 977.

Zboží se poškodilo v rámci 2-leté záruční lhůty - jak postupovat

  • Neprodleně nás informujte o vzniklé situaci prostřednictvím emailu info@estemia.cz
  • Vyfoťte zboží tak, aby bylo jasné, k jakému poškození došlo.
  • Fotografie zašlete spolu s vyplněným reklamačním listem na výše uvedený e-mail.
  • V nejkratší možné lhůtě vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení vzniklé situace.
  • Po společné domluvě zboží s vyplněným reklamačním listem zašlete na adresu: Michaela Stehlíková, Pod Zámečkem 284, 500 06 Hradec Králové.
  • Zásilku je nutné zabalit tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
  • Doporučujeme odeslání jako “doporučená zásilka”. Zboží zaslané zpět na dobírku nebude přijato.
  • V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu: info@estemia.cz nebo telefonu: 775 058 977.

Jak pečovat o náramek, a jak předcházet jeho poškození, najdete zde.