
Záruka
100% spokojenosti
Recenze našich zákazníků








































Bezpečná platba kartou



- Úvod
- Vše o nákupu
- Reklamace zboží
Reklamace zboží
Zboží poškozené při přepravě - jak postupovat
- Neprodleně nás informujte o vzniklé situaci prostřednictvím emailu info@estemia.cz
- Vyfoťte zásilku i zboží v této zásilce tak, aby bylo jasné, k jakému poškození při přepravě došlo.
- Fotografie zašlete spolu s vyplněným reklamačním listem na výše uvedený e-mail.
- Reklamaci vyřídíme v nejkratší možné lhůtě a zašleme vám nové zboží.
- Po společné domluvě zboží s vyplněným reklamačním listem zašlete na adresu: Michaela Stehlíková, Pod Zámečkem 284, 500 06 Hradec Králové.
- Zásilku je nutné zabalit tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
- Doporučujeme odeslání jako “doporučená zásilka”. Zboží zaslané zpět na dobírku nebude přijato.
- V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu: info@estemia.cz nebo telefonu: 775 058 977.
Zboží se poškodilo v rámci 2-leté záruční lhůty - jak postupovat
- Neprodleně nás informujte o vzniklé situaci prostřednictvím emailu info@estemia.cz
- Vyfoťte zboží tak, aby bylo jasné, k jakému poškození došlo.
- Fotografie zašlete spolu s vyplněným reklamačním listem na výše uvedený e-mail.
- V nejkratší možné lhůtě vás budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení vzniklé situace.
- Po společné domluvě zboží s vyplněným reklamačním listem zašlete na adresu: Michaela Stehlíková, Pod Zámečkem 284, 500 06 Hradec Králové.
- Zásilku je nutné zabalit tak, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
- Doporučujeme odeslání jako “doporučená zásilka”. Zboží zaslané zpět na dobírku nebude přijato.
- V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu: info@estemia.cz nebo telefonu: 775 058 977.
Jak pečovat o náramek, a jak předcházet jeho poškození, najdete zde.